Főoldal      E-mail
Eseménynaptár
Közlemény
Kollégiumi étkezés
......................................
 
Jubileumi kiadvány

 

Szeretettel ajánljuk figyelmébe jubileumi kiadványunkat!
Részletek>>

KEOP pályázat - Apor Alapítvány
Adónk 1%-a

Kedves Szülők!

Kérjük Önöket, hogy adójuk egy százalékával ismét támogassák Intézményünket.

Adószámunk: 19112958-1-08

A kedvezményezett neve: Apor Vilmos Római Katolikus Iskola Alapítvány

A másik egy százalékról is rendelkezhetnek:

A kedvezményezett technikai száma, neve: 0011 Magyar Katolikus Egyház

Gyermekeik nevében is köszönjük figyelmességüket!

 

Aktualitások
2023.02.28.
Farsangbúcsúztató táncház
   Február hónap végén tácházzal búcsúztattuk a telet. Köszönjük a szervezést Német Nándor tanár úrnak, diákjainknak pedig a lelkes részvételt.
2023.02.21.
Farsangi est
     Az idei évben is megrendeztük hagyományos farsangi estünket.Minden tanulócsoportunk műsorral készült, majd tombolahúzás és végül tánc zárta a vidám estét. Köszönjük a szereplőknek a felkészülést!
2023.02.15.
Lelki beszélgetések
 

Aktualitások

Tanévkezdési információk 2022/2023

2022.08.18.
 „A kereszt erősíti a gyengét, szelídíti az erőset” Apor Vilmos
 
Kedves Tanítványaink! Tisztelt Szülők!!
 
Szeretettel köszöntjük diákjainkat és szüleiket a 2022/2023. tanévben az Apor Vilmos Katolikus Iskolaközpont Kollégiumában. Tájékoztató levelünk a kollégiumi tanévkezdésre és a tanév rendjére vonatkozó legfontosabb információkat tartalmazza, melyet emailben is eljuttatunk valamennyi tanulónk részére.
 
Tanulmányi csoportjaink részben változnak a végzős tanulóink távozásával, átalakul a felvételi létszámoknak és az újonnan érkező tanulók besorolásának következtében. A kollégium működési rendje, rendtartása, hagyományai szoros együttműködésben maradnak az iskolaközpont nevelési, tanulmányi és pasztorális rendjével, lehetőségeink szerint figyelembe véve a partnerintézmények éves rendjét is.
 
Beköltözés: 2022. augusztus 31.(szerda) 14-19 óra között.
 
1.Regisztráció (minden tanulónak), beiratkozás (régi tanulóinknak), szobabeosztás, csoportbeosztás.
 
Leadandó dokumentumok, amelyek a honlapról letölthetők (új tanulóink részéről ezek már kitöltésre kerültek beiratkozáskor)
- Egészségügyi adatlap
- Szülői nyilatkozatok
- Személyi adatlap
 
 
2. Egyéb leadandók:
- Igazolások, határozatok (MÁK, Önkormányzat, egyéb szakhatóság igazolása, bankszámlakivonat hiteles másolata a családi pótlékról), amelyek a normatív kedvezményre jogosítanak az étkezéssel kapcsolatban.
- Igazolások, határozatok, amelyek a tanuló tanulmányait érintik (szakvélemények).
 
3.Étkezéssel kapcsolatos tudnivalók:
 
 
Az idei tanévben a beköltözéskor a szeptemberi étkezés megrendelése személyesen történik. A további megrendelések, lemondások online felületen lehetségesek, amiről a gyerekek és a szülők részére részletes tájékoztatást adunk.
 
Az étkezési befizetéshez tartozó számlaszám:
CIB bank 10700031-70870941-51200002
 
 
Az utalásra kerülő összeg: A kapott számla alapján visszamenőlegesen történik, minden hónapban 10-15. között.
 
A könnyebb azonosíthatóság érdekében az átutaláson fel kell tüntetni:
• a tanuló nevét
• a kollégiumi csoportot
• az adott hónapot
 
Átutalás közleménye
Éhes Anna
A cs.
  hónap neve
 
 
Több gyermek esetén kérjük a megrendelő lapokon szereplő összeget együttesen utalni. Ilyen esetben szükség van mindegyik gyermek azonosítására alkalmas adatokra:
• nevek
• kollégium esetén a kollégiumi csoport,
• a befizetett hónap megnevezése.
Az adatokat a közlemény rovatba kell feltüntetni.
 
 
Átutalás közleménye: Falat Anna A cs. Falat Cecília B. cs. 
  hónap neve
 
A normatív kedvezmény igénybevételéhez kérjük hozzanak magukkal igazolást (MÁK, önkormányzat, egyéb szakhatóság igazolása, bankszámlakivonat másolata a családi pótlékról).
 
A határidőn túli késedelmes befizetések az egész iskola étkeztetésének rendjét és a könyvelés szigorú követhetőségét nehezítik és befolyásolják. Kérjük, ügyeljenek a pontosságra! A rendszeres késedelmes befizetés, amely indokolatlanul akadályozza a gazdasági ügyintézést, az étkeztetés megszervezését a tanuló kollégiumi ellátásának megszüntetését vonhatja maga után.
 
Amennyiben valamilyen ok miatt szükségessé válik az étkezés lemondása, ez esetben legkésőbb az adott étkezést megelőző munkanap (és a hét bármely másik napját) 9 óráig lehet a lemondani az online felületen, illetve bejelenteni az iskola gazdasági irodájában. A kollégisták estében csak a teljes nap összes étkezése mondható le. Az iskola honlapján további részletes információk is megtalálhatóak.
 
Rendeléssel kapcsolatos ügyintézés: Karácsony Dóra
email: etkezes@aporisk.hu
tel: +36 96 514 286
 
 
3.Csoportvezetői eligazítás, tájékoztatás az első tanítási nappal kapcsolatban: 2022. aug. 31-én, szerdán 19 órakor
 
4.Első tanítási nap: 2022. szeptember 01. csütörtök
 
Ezen a napon mindenki a saját iskolai tanévkezdő programja szerint megy iskolába. A kollégium az általános napirend szerint működik, a tanulók a megrendelt étkeztetés alapján étkezhetnek.
 
Tanulócsoportok megalakulása, eligazítás, házirend tájékoztató 16.00 órakor
Kollégiumi tanévnyitó: 2022.szeptember 01. csütörtök 18.00 órakor
 
Kérdéseikkel, kéréseikkel megkereshetnek bennünket az e.kollapor@gmail.com email címen.
 
Szeretettel várjuk minden régi és új diákunkat kollégiumunk közösségébe!
 
Tisztelettel:
Áder Ferencné
Intézményvezető