Főoldal      E-mail
Eseménynaptár
Közlemény
Kollégiumi étkezés
......................................
 
Jubileumi kiadvány

 

Szeretettel ajánljuk figyelmébe jubileumi kiadványunkat!
Részletek>>

KEOP pályázat - Apor Alapítvány
Adónk 1%-a

 

Kedves Szülők!
 
Kérjük Önöket, hogy adójuk egy százalékával támogassák az
 
Egyházi Iskolák és Templomok Fenntartásáért Alapítványt
9021 Győr, Káptaladomb 5/B
adószám: 19111421-1-08
bankszámlaszám: 11737007-20529396
 
A másik egy százalékról is rendelkezhetnek:
A kedvezményezett technikai száma, neve:
 
0011 Magyar Katolikus Egyház
 
Továbbra is lehetőségük van az 1% felajánlásával az iskolát támogatni az alábbi módon is:
 
Apor Vilmos Római Katolikus Iskola Alapítvány
Adószám: 19112958-1-08
Számlaszám:
10200249-33072856-00000000
 
Hálás szívvel köszönjük az iskola számlájára küldött támogatásukat is.
Apor Vilmos Római Katolikus Óvoda, Általános Iskola,
Alapfokú Művészeti Iskola, Gimnázium és Kollégium
9024 Győr, Pátzay Pál u. 46.
adószám: 18525845-2-08
bankszámlaszám: 10700031-70870941-51100005
Aktualitások
2025.03.02.
Kvíz eredményhirdetés
 Gratulálunk kvízestünk nyertes csapatainak!   1. helyezett:   Horváth Luca Lukács Jázmin Lukács Liza Sebestyén Szelle Júlia Vámos Katalin Vámos Zuzsa   2. helyezett &#...
2025.02.27.
Farsangi tombola
  A farsangi szezon végén hagyományos tombolahúzásunk is megrendezésre került a kollégium dísztermében. Az este jó  hangulatban telt, hála a sok nyereménynek. Köszönjük a szervez...
2025.02.05.
Farsangi fánksütés
   Vállalkozó kedvű kollégistáink immár hagyományosan, fánksütéssel édesítették meg társaiknak a farsangi időszakot, Kriszta néni vezetésével.

Aktualitások

Tanévkezdés 2024

2024.08.25.
 Kedves Tanítványaink! Tisztelt Szülők!
 
Szeretettel köszöntjük diákjainkat és szüleiket, a 2024/2025. tanévben az Apor Vilmos Katolikus Iskolaközpont Kollégiumában. Tájékoztató levelünk a tanévkezdésre és a tanév rendjére vonatkozó legfontosabb információkat tartalmazza az egyéni tanulmányi és a közösségi élettel kapcsolatban.
Hét tanulmányi csoportunk részben változik a végzős tanulóink távozásával, átalakul a felvételi létszámoknak és az újonnan érkező tanulók besorolásának következtében. A kollégium működési rendje, rendtartása, hagyományai szoros együttműködésben maradnak az iskolaközpont nevelési, tanulmányi és pasztorális rendjével, lehetőségeink szerint figyelembe véve a partnerintézmények éves rendjét is.
 
Beköltözés: 2024. szeptember 1. vasárnap
 
 Aporos tanulók 10:00-13:00 (tanévnyitó után)
’Külsős’ tanulók 16:00-19:00
 
 
1.Regisztráció (minden tanulónak), beiratkozás (régi tanulóinknak), szobabeosztás, csoportbeosztás.
Leadandó dokumentumok amelyek a honlapról letölthetők:
- Egészségügyi adatlap
- Szülői nyilatkozatok
- Személyi adatlap
 
2. Egyéb leadandók:
- Igazolások, határozatok (MÁK, Önkormányzat, egyéb szakhatóság igazolása, bankszámlakivonat hiteles másolata a családi pótlékról), amelyek a normatív kedvezményre jogosítanak az étkezéssel kapcsolatban.
- Igazolások, határozatok, amelyek a tanuló tanulmányait érintik (szakvélemények).
 
3.Étkezéssel kapcsolatos tudnivalók:
 
Az idei tanévben a beköltözéskor új tanulóinknak szeptemberi étkezés megrendelése személyesen történik. Azoknak a tanulóknak, akik már az előző tanévben is kollégisták voltak, augusztus 19-től lesz lehetőségük az étkezést megrendelni a már ismert online felületen. A további megrendelések, lemondások online felületen lehetségesek, amiről a gyerekek és a szülők részére részletes tájékoztatást adunk.
 
Az étkezési befizetéshez tartozó számlaszám:
CIB bank 10700031-70870941-51200002
 
 
Az utalásra kerülő összeg: A kapott számla alapján visszamenőlegesen történik, minden hónapban 10-15 között.
 
A könnyebb azonosíthatóság érdekében az átutaláson fel kell tüntetni:
● a tanuló nevét
● a kollégiumi csoportot
● az adott hónapot
 
 
Átutalás közleménye: Éhes Anna A csoport hónap neve
Több gyermek esetén kérjük a megrendelő lapokon szereplő összeget együttesen utalni. Ilyen esetben szükség van mindegyik gyermek azonosítására alkalmas adatokra:
 
● nevek
● kollégium esetén a kollégiumi csoport,
● a befizetett hónap megnevezése
 
Átutalás közleménye: Falat Anna A cs. Falat Cecília B cs.
a hónap neve
Az adatokat a közlemény rovatba kell feltüntetni
 
A normatív kedvezmény igénybevételéhez kérjük hozzanak magukkal igazolást (MÁK, Önkormányzat, egyéb szakhatóság igazolása, bankszámlakivonat hiteles másolata a családi pótlékról).
 
A határidőn túli késedelmes befizetések az egész iskola étkeztetésének rendjét és a könyvelés szigorú követhetőségét nehezítik és befolyásolják. Kérjük, ügyeljenek a pontosságra! A rendszeres késedelmes befizetés, amely indokolatlanul akadályozza a gazdasági ügyintézést, az étkeztetés megszervezését a tanuló kollégiumi ellátásának megszüntetését vonhatja maga után.
Amennyiben valamilyen ok miatt szükségessé válik az étkezés lemondása, ez esetben - legkésőbb – a lemondott étkezést megelőző munkanap és a hét bármely másik napját 9 óráig lehet a lemondani az online felületen, illetve bejelenteni az iskola gazdasági irodájában. Kollégisták estében csak a teljes nap összes étkezése mondható le.
 
Rendeléssel kapcsolatos ügyintézés: Karácsony Dóra
email: etkezes@aporisk.hu
tel: +36 96 514 286
 
Az étkezéssel kapcsolatban részletes információkat találhatnak iskolánk honlapján.
 
4.Első tanítási nap: 2024. szeptember 02. hétfő
Ezen a napon mindenki a saját iskolai tanévkezdő programja szerint megy iskolába.
A kollégium az általános napirend szerint működik, a tanulók a megrendelt étkeztetés alapján étkezhetnek.
Tanulócsoportok megalakulása, eligazítás, házirend tájékoztató 16.00 órakor
Kollégiumi tanévnyitó: 2024.szeptember 03. kedd 18.00 órakor (ünnepi öltözékben)
 
Kérdéseikkel, kéréseikkel megkereshetnek bennünket az e.kollapor@gmail.com email címen. Szeretettel várjuk minden régi és új diákunkat kollégiumunk közösségébe!
 
 
Üdvözlettel:
Halmos Péter
intézményegység-vezető