Főoldal      E-mail
Eseménynaptár
Közlemény
Kollégiumi étkezés
......................................
 
 
Jubileumi kiadvány

 

Szeretettel ajánljuk figyelmébe jubileumi kiadványunkat!
Részletek>>

KEOP pályázat - Apor Alapítvány
Adónk 1%-a

Kedves Szülők!

Kérjük Önöket, hogy adójuk egy százalékával ismét támogassák Intézményünket.

Adószámunk: 19112958-1-08

A kedvezményezett neve: Apor Vilmos Római Katolikus Iskola Alapítvány

A másik egy százalékról is rendelkezhetnek:

A kedvezményezett technikai száma, neve: 0011 Magyar Katolikus Egyház

Gyermekeik nevében is köszönjük figyelmességüket!

 

Aktualitások
2024.10.20.
Ifjúságvédelmi előadás
    Új diákjaink ifjúságvédelmi előadáson vettek részt a kollégium dísztermében. Az eseményről készült képek a galériában megtekinthetőek. Köszönjük a szervezést Bán Csabáné tanárnőnek!  ...
2024.10.17.
Gólyaest
Idén is megrendezésre került hagyományos Gólyaestünk melynek keretében az Apor Kollégium büszke tagjaivá avatták végzős diákjaink frissen érkezett társaikat.Az este nagyszerű hangulatban, vidám felada...
2024.09.09.
Kollégiumi szülői értekezlet
   Értesítjük a Tisztelt Szülőket, hogy az intézmény tanévi rendjéhez igazodva 2024.szeptember 11-én, szerdán 16.00 órai kezdettel szülői értekezletet tartunk a kollégiumban. Szeretettel hívunk és várunk mindenkit!

Aktualitások

Tanévkezdés 2024

2024.08.25.
 Kedves Tanítványaink! Tisztelt Szülők!
 
Szeretettel köszöntjük diákjainkat és szüleiket, a 2024/2025. tanévben az Apor Vilmos Katolikus Iskolaközpont Kollégiumában. Tájékoztató levelünk a tanévkezdésre és a tanév rendjére vonatkozó legfontosabb információkat tartalmazza az egyéni tanulmányi és a közösségi élettel kapcsolatban.
Hét tanulmányi csoportunk részben változik a végzős tanulóink távozásával, átalakul a felvételi létszámoknak és az újonnan érkező tanulók besorolásának következtében. A kollégium működési rendje, rendtartása, hagyományai szoros együttműködésben maradnak az iskolaközpont nevelési, tanulmányi és pasztorális rendjével, lehetőségeink szerint figyelembe véve a partnerintézmények éves rendjét is.
 
Beköltözés: 2024. szeptember 1. vasárnap
 
 Aporos tanulók 10:00-13:00 (tanévnyitó után)
’Külsős’ tanulók 16:00-19:00
 
 
1.Regisztráció (minden tanulónak), beiratkozás (régi tanulóinknak), szobabeosztás, csoportbeosztás.
Leadandó dokumentumok amelyek a honlapról letölthetők:
- Egészségügyi adatlap
- Szülői nyilatkozatok
- Személyi adatlap
 
2. Egyéb leadandók:
- Igazolások, határozatok (MÁK, Önkormányzat, egyéb szakhatóság igazolása, bankszámlakivonat hiteles másolata a családi pótlékról), amelyek a normatív kedvezményre jogosítanak az étkezéssel kapcsolatban.
- Igazolások, határozatok, amelyek a tanuló tanulmányait érintik (szakvélemények).
 
3.Étkezéssel kapcsolatos tudnivalók:
 
Az idei tanévben a beköltözéskor új tanulóinknak szeptemberi étkezés megrendelése személyesen történik. Azoknak a tanulóknak, akik már az előző tanévben is kollégisták voltak, augusztus 19-től lesz lehetőségük az étkezést megrendelni a már ismert online felületen. A további megrendelések, lemondások online felületen lehetségesek, amiről a gyerekek és a szülők részére részletes tájékoztatást adunk.
 
Az étkezési befizetéshez tartozó számlaszám:
CIB bank 10700031-70870941-51200002
 
 
Az utalásra kerülő összeg: A kapott számla alapján visszamenőlegesen történik, minden hónapban 10-15 között.
 
A könnyebb azonosíthatóság érdekében az átutaláson fel kell tüntetni:
● a tanuló nevét
● a kollégiumi csoportot
● az adott hónapot
 
 
Átutalás közleménye: Éhes Anna A csoport hónap neve
Több gyermek esetén kérjük a megrendelő lapokon szereplő összeget együttesen utalni. Ilyen esetben szükség van mindegyik gyermek azonosítására alkalmas adatokra:
 
● nevek
● kollégium esetén a kollégiumi csoport,
● a befizetett hónap megnevezése
 
Átutalás közleménye: Falat Anna A cs. Falat Cecília B cs.
a hónap neve
Az adatokat a közlemény rovatba kell feltüntetni
 
A normatív kedvezmény igénybevételéhez kérjük hozzanak magukkal igazolást (MÁK, Önkormányzat, egyéb szakhatóság igazolása, bankszámlakivonat hiteles másolata a családi pótlékról).
 
A határidőn túli késedelmes befizetések az egész iskola étkeztetésének rendjét és a könyvelés szigorú követhetőségét nehezítik és befolyásolják. Kérjük, ügyeljenek a pontosságra! A rendszeres késedelmes befizetés, amely indokolatlanul akadályozza a gazdasági ügyintézést, az étkeztetés megszervezését a tanuló kollégiumi ellátásának megszüntetését vonhatja maga után.
Amennyiben valamilyen ok miatt szükségessé válik az étkezés lemondása, ez esetben - legkésőbb – a lemondott étkezést megelőző munkanap és a hét bármely másik napját 9 óráig lehet a lemondani az online felületen, illetve bejelenteni az iskola gazdasági irodájában. Kollégisták estében csak a teljes nap összes étkezése mondható le.
 
Rendeléssel kapcsolatos ügyintézés: Karácsony Dóra
email: etkezes@aporisk.hu
tel: +36 96 514 286
 
Az étkezéssel kapcsolatban részletes információkat találhatnak iskolánk honlapján.
 
4.Első tanítási nap: 2024. szeptember 02. hétfő
Ezen a napon mindenki a saját iskolai tanévkezdő programja szerint megy iskolába.
A kollégium az általános napirend szerint működik, a tanulók a megrendelt étkeztetés alapján étkezhetnek.
Tanulócsoportok megalakulása, eligazítás, házirend tájékoztató 16.00 órakor
Kollégiumi tanévnyitó: 2024.szeptember 03. kedd 18.00 órakor (ünnepi öltözékben)
 
Kérdéseikkel, kéréseikkel megkereshetnek bennünket az e.kollapor@gmail.com email címen. Szeretettel várjuk minden régi és új diákunkat kollégiumunk közösségébe!
 
 
Üdvözlettel:
Halmos Péter
intézményegység-vezető