Kedves Tanítványaink! Tisztelt Szülők!
Szeretettel köszöntjük diákjainkat és szüleiket, a 2025/2026. tanévben az Apor Vilmos Katolikus Iskolaközpont Kollégiumában. Tájékoztató levelünk a tanévkezdésre és a tanév rendjére vonatkozó legfontosabb információkat tartalmazza az egyéni tanulmányi és a közösségi élettel kapcsolatban.
Hét tanulmányi csoportunk részben változik a végzős tanulóink távozásával, átalakul a felvételi létszámoknak és az újonnan érkező tanulók besorolásának következtében. A kollégium működési rendje, rendtartása, hagyományai szoros együttműködésben maradnak az iskolaközpont nevelési, tanulmányi és pasztorális rendjével, lehetőségeink szerint figyelembe véve a partnerintézmények éves rendjét is.
Beköltözés: 2025. augusztus 31. vasárnap
15-19 óra között
1.Regisztráció (minden tanulónak), beiratkozás (régi tanulóinknak), szobabeosztás, csoportbeosztás.
Leadandó dokumentumok (ha korábban nem kerültek beadásra beiratkozáskor) amelyek a honlapról letölthetők:
- Egészségügyi adatlap
- Szülői nyilatkozat
- Személyi adatlap
- Adatvédelmi nyilatkozat
2. Egyéb leadandók:
- Igazolások, határozatok (MÁK, Önkormányzat, egyéb szakhatóság igazolása, bankszámlakivonat hiteles másolata a családi pótlékról), amelyek a normatív kedvezményre jogosítanak az étkezéssel kapcsolatban.
- Igazolások, határozatok, amelyek a tanuló tanulmányait érintik (szakvélemények).
3.Étkezéssel kapcsolatos tudnivalók:
Az idei tanévben új tanulóinknak a szeptemberi étkezés megrendelése beköltözéskor történik. Azoknak a tanulóknak, akik már az előző tanévben is kollégisták voltak, augusztus 21-től lesz lehetőségük az étkezést megrendelni a már ismert online felületen. A további megrendelések, lemondások online felületen lehetségesek, amiről a gyerekek és a szülők részére részletes tájékoztatást adunk.
Az étkezési befizetéshez tartozó számlaszám:
CIB bank 10700031-70870941-51200002
Az utalásra kerülő összeg: A kapott számla alapján visszamenőlegesen történik, minden hónapban 10-15 között.
A könnyebb azonosíthatóság érdekében az átutaláson fel kell tüntetni:
● a tanuló nevét
● a kollégiumi csoportot
● az adott hónapot
A normatív kedvezmény igénybevételéhez kérjük hozzanak magukkal igazolást (MÁK, Önkormányzat, egyéb szakhatóság igazolása, bankszámlakivonat hiteles másolata a családi pótlékról).
A határidőn túli késedelmes befizetések az egész iskola étkeztetésének rendjét és a könyvelés szigorú követhetőségét nehezítik és befolyásolják. Kérjük, ügyeljenek a pontosságra! A rendszeres késedelmes befizetés, amely indokolatlanul akadályozza a gazdasági ügyintézést, az étkeztetés megszervezését a tanuló kollégiumi ellátásának megszüntetését vonhatja maga után.
Amennyiben valamilyen ok miatt szükségessé válik az étkezés lemondása, ez esetben - legkésőbb – a lemondott étkezést megelőző munkanap és a hét bármely másik napját 9 óráig lehet a lemondani az online felületen, illetve bejelenteni az iskola gazdasági irodájában. Kollégisták estében csak a teljes nap összes étkezése mondható le.
Rendeléssel kapcsolatos ügyintézés: Karácsony Dóra
email: etkezes@aporisk.hu
tel: +36 96 514 286
Az étkezéssel kapcsolatban részletes információkat találhatnak iskolánk honlapján.
4.Első tanítási nap: 2025. szeptember 01. hétfő
Ezen a napon mindenki a saját iskolai tanévkezdő programja szerint megy iskolába.
A kollégium az általános napirend szerint működik, a tanulók a megrendelt étkeztetés alapján étkezhetnek.
Tanulócsoportok megalakulása, eligazítás, házirend tájékoztató 16.00 órakor
Kollégiumi tanévnyitó: 2025.szeptember 02. kedd 18.00 órakor (ünnepi öltözékben)
Kérdéseikkel, kéréseikkel megkereshetnek bennünket az e.kollapor@gmail.com email címen.
Szeretettel várjuk minden régi és új diákunkat kollégiumunk közösségébe!
intézményegység-vezető